Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2008 20:20 - Свят
Автор: bendida Категория: Други   
Прочетен: 352 Коментари: 0 Гласове:
0




Докато си реда думите по монитора изскачат разни прозорци - Турция, Гърция Испания.
Ако ще и Апалачите или Хималаите да изскочат пак няма да се ядосам, че тази година няма да отида никъде. Не просто защото нямам достатъчно пари или мечта, която да осъществя. Не виждам вече смисъла в луксозно прекараното време. Голям цинизъм цари навсякъде - новините са пълни със световни проблеми - климатични изменения, които ще доведат до бъдещи страдания,наводнения, отнети права на хора, в ежедневието си виждам само печални гледки и агресивни хора в хитра битка за оцеляване. И накрая какво ми пречи да отида на някоя яхта и да гледам света с розови очила.Честно казано нямам нужда от такава почивка , имам нужда от работа, която да ми показва че има смисъл от нея. За мен смисълът не е 20 дневно невероятно изживяване, след което ще се върна и ще нагазя в кал. След което да се върна и да разказвам на разни нещастни хора къде съм бил и какво съм видял. За мен светът е отношение, може да не отида никъде, но след като ме интересуват толкова много неща, аз все едно съм била на местата, които са ми били интересни. Не искам да опознавам света само за да се похваля или от самодоволството че съм изкарала пари да си го позволя.
Искам да опознавам света и да бъда някъде другаде, само ако има смисъл в това.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bendida
Категория: Други
Прочетен: 24364
Постинги: 17
Коментари: 10
Гласове: 152
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930